Echipa


Echipa noastră este compusă din profesioniști recunoscuți, care se bucură de o completă autonomie profesională pentru a practica meseria pentru care au fost pregătiți. Pregătirea continuă a profesorilor români are ca scop sprijinirea în procesul de reflecție asupra practicilor și mentalității lor. Acest fapt îi va ajuta să răspundă și mai bine provocărilor venite din schimbările survenite în societate.
Toți profesorii din cadrul Yuppy Koti se bucură de respect și încredere, ceea ce îi ajută să obțină cele mai bune rezultate în munca lor.

 

Echipa de profesori din România:

Alexandra Anton – Fondatoarea Yuppy Koti Centre

Specialist în Ştiinţele Educaţiei şi Filolog, absolventă a Universităţii Turku, Finlanda

Mi-am început cariera în educație în anul 2004. În ultimii 13 ani m-a preocupat dezvoltarea mea ca profesionist și am lucrat cu o vastă paletă de vârste (2-77 ani), atât în grădinițe, școli private și internaționale, cât și în corporații importante. Am lucrat cu zeci de tineri care astăzi folosesc cu dezinvoltură limba engleză, unii dintre ei studiind la mari universități ale lumii.
În 2011 am ales să redevin studentă, absolvind trei ani mai târziu programul masteral Învățare, medii de învățare și sisteme educaționale la Universitatea Turku din Finlanda. Experiența dobândită în predare, dar și în Ministerul Educației (ca intern) și în mediul ONG (ca Manager de programe educaționale), m-a convins că locul meu este aproape de oameni. Îmi place să scriu, iar pagina mea personală este o colecţie de interviuri prin care oricine poate afla mai multe despre ce mă califică să fac educaţie.
Sunt prima absolventă în Finlanda a studiilor superioare în educație care a ales să aducă în România din inspirația celui mai bun sistem educațional din Europa. Așa a luat naștere Yuppy Koti, locul din care pleci mai bogat, căci întotdeauna înveți ceva nou!
Limbi străine vorbite:  EN – C2             IT – B1             SP – A2             FI – A1

 

Florina Ivan 

Specialist în Terapia Tulburărilor de Limbaj şi Comunicare şi Profesor Psihopedagog, absolventă a Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj

Drumul meu în cariera pedagogică a început în anul 2010. Am avut oportunitatea de a lucra ca instructor, profesor, logoped și director educațional în grădiniţe internaționale și  centre cu specific educațional complementar (FasTracKids) din Cluj-Napoca, oraşul de suflet în care mi-am petrecut studenţia şi în care am ales să mă formez.
În 2013 am fost licențiată în Psihopedagogie Specială, iar în iulie 2015 am absolvit programul masteral Terapia Limbajului şi Audiologie Educaţională al Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș Bolyai.
Mi-am dat seama că locul meu este printre copii, așa că am încercat să găsesc metode alternative și cursuri prin care să explorez și să înțeleg cât mai bine trăirile și modul lor de a aborda mediul în care trăim. Am rezonat cu atelierele de Comunicare Non-Violentă, iar în 2014 am devenit Educator Parental Certificat Circle of Security (Cercul Siguranței) și am finalizat training-ul pentru Programul de Dezvoltare Socio-Emoțională “You Can Do It”. Sunt implicată în proiecte şi activităţi cu specific terapeutic și educațional  în cadrul ASTTLR (Asociaţia Specialiştilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România), publicând alături de alți specialiști în domeniu un articol despre Metoda  TOUCHMATH la copiii cu dificultăți de învățare la matematică și numărul 2 al Revistei Române de Terapia Tulburărilor de Limbaj și Comunicare.
“Happiness is not something to expect, but something you create” este un citat care mă inspiră și care îmi dă putere să învăț cum să devin o mai bună versiune a mea.
Limbi străine vorbite:  EN – C1             SP – B2              FR – A2

 

Marina Burcuș

 Filolog, absolventă a Universităţii Transilvania din Brașov

78

Predau. Fotografiez. Visez.
Sunt profesoară la Yuppy Koti din luna mai 2015. Ceea ce reprezintă o motivație pentru mine este găsirea unor  metode noi de predare pentru copii, astfel încât aceștia să învețe cu plăcere, iar atelierele să fie distractive. Studentă fiind la Facultatea de Litere din Brașov, specializarea Engleză – Română, am optat pentru pregătirea psihopedagogică, implicându-mă activ ca voluntar în cadrul proiectului de activitate didactică ,, De la Emo la Eco”, organizat de Grupul pentru Inițiativă Locală CORONA. Această experiență mi-a oferit o nouă perspectivă asupra ceea ce numim educație și este unul dintre motivele pentru care mi se potriveşte contextul profesional în care mă găsesc astăzi. Am rezonat cu conceptul de ,,interdisciplinaritate” al proiectului și am integrat una dintre cele mai mari pasiuni ale mele, arta vizuală, în atelierele de învățare destinate copiilor. Acesta a fost începutul carierei mele în educație.
După finalizarea programului de masterat Studii de Limbă și Literatură Română, am ales să lucrez cu copiii și să îmi dedic timpul perfecționării în domeniul educațional. Astfel, am creat noi materiale didactice care nu se rezumă doar la fișe de lucru, ci integrează jocuri, experimente, rețete culinare, tehnici artistice neconvenționale. Am creat ateliere în funcție de specificul vârstei copiilor, un exemplu fiind atelierul de Photoshop Fantasy.
Creativitatea, jovialitatea și bucuria pe care o simt atunci când copilul este fericit sunt acele lucruri care mă definesc și mă împlinesc profesional.
,,If you can dream it, you can do it!”, acesta este citatul care mă inspiră.
Limbi străine vorbite:  EN – C1             IT – A2             GE – A1

 

Iulia Petrescu

Specialist în Ştiinţele Educaţiei şi Filolog, absolventă a Universităţii din Bucureşti

Am dobândit experiență profesională în domeniul educației adulţilor lucrând timp de 5 ani în cadrul departamentului de Resurse Umane – Induction training – al unei companii multinaționale.
Ulterior, pasiunea pentru educaţie a dus în mod natural la obţinerea licenţei în domeniul Științelor Educației, în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației a Universității București. Aici am acumulat noţiuni de consiliere, orientare și asistare psiho-pedagogică a copiilor şi proiectare a programelor educaționale pentru diferite niveluri și grupuri. Poate cel mai important aspect este faptul că am învăţat să personalizez experiența de învățare a fiecărui copil în funcție de vârstă și interese.
Mi-am specializat abilităţile de comunicare prin participarea la atelierele ESPERE, care m-au adus și mai aproape de înțelepciunea copiilor, de bucuria și de nevoile lor. Astfel, am avut ocazia să aplic teoriile unei metode alternative de învățământ alături de comunitatea Montessori din București, experiență care mi-a îmbogățit viziunea în domeniul educației. Pasiunea pentru educația copiilor s-a extins și în zona scrisului, concretizându-se într-un blog dedicat subiectelor care m-au interesat de-a lungul timpului.
Motto-ul care mă inspiră în activitatea zilnică este “Ajută-mă să fac lucrurile singur!”, aspect împărtășit şi de echipa valoroasă din care fac parte.
Limbi străine vorbite:  EN – C1             SP – B1             IT – B1

 

Vanina Buturugă

“Education is the most powerful weapon which you can use to change the world” – Nelson Mandela
Acest faimos citat îmi ghidează pașii către implicarea în procesul educațional al copiilor. Experiența mea profesională constă în predarea limbii engleze în învățământul de stat și în instituțiile de învățământ particulare la nivel preșcolar. Copiii își însușesc cu ușurință cunoștințele de limbă străină atunci când le sunt prezentate într-un mod atractiv și creativ, într-un mediu bilingv care încurajează conversațiile uzuale în limba engleză.
De-a lungul timpului am fost încurajată și susținută să introduc metode alternative de învățare în programa copiilor. Prin desfășurarea taberelor de limba engleză am avut prilejul de a înțelege comportamentul copiilor în diferite medii de dezvoltare. Am absolvit Facultatea de Litere din Constanța, studii de master și de licență, avânt printre specializări Educația Internațională și Globalizarea, fiind totodată absolventă a modulului psihopedagogic.
Limbi străine vorbite:  EN – C1

Oana Bîrlog  

Master în Interpretare Instrumentală, Universitatea Transilvania din Brașov, România

76

 

Echipa de consultanți din Finlanda:

Jukka Kangaslahti – Consilier prezidenţial

Consilier în Parlamentul European
Profesor în cadrul Universităţii Turku, Finlanda

72

A few years ago I had the pleasure of meeting Alexandra at an educational forum in Bucharest. During one break she came to me and asked many good questions about the Finnish education system. Because of her exceptional enthusiasm I ended up inviting her to visit my country in order to see teaching and learning in action in Finnish schools and kindergartens.
Her motive to learn more was so great that she applied for the international Master’s course at the University of Turku.  Since her graduation I have had a few times the pleasure of visiting Yuppy Koti Centre founded by her. Anything I have seen there has impressed me. The premises are most clean and cosy. The staff is clearly very dedicated to educate and serve the little children and their cooperation with the parents is excellent. Best of all, the kids are happy and they love the activities run by the staff.
In every respect the quality of learning and teaching would clearly meet all the requirements and standards set also in our education system in Finland. In my opinion Alexandra and Yuppy Koti is setting a model, which can be beneficial in developing the quality of Romanian kindergartens and schools. It is also a realistic step in the line of my personal approach and wish to realize a ”Friendly revolution in Romanian Education”. From the bottom of my heart I wish that Alexandra and her hard working supporters will maintain the energy to keep up the excellent job they are doing for the children and families, which they are serving.
Traducere:
În urmă cu câţiva ani am avut plăcerea de a o cunoaşte pe Alexandra la un forum educaţional în Bucureşti. În timpul unei pauze a venit şi mi-a adresat multe întrebări bune despre sistemul educaţional finlandez. Datorită entuziasmului ei nemaiîntâlnit am sfârşit prin a o invita să-mi viziteze ţara pentru a vedea cum predarea şi învăţarea sunt puse în practică în şcolile şi grădiniţele finlandeze.
Motivaţia ei de a învăţa a fost atât de mare încât a aplicat la un program masteral internaţional desfăşurat în cadrul Universităţii Turku. De la absolvirea ei am avut plăcerea de a vizita de câteva ori Yuppy Koti Centre pe care ea l-a fondat. Tot ce am văzut acolo m-a impresionat. Spaţiul este extrem de curat şi primitor. Echipa este foarte dedicată să-i educe şi să-i ajute pe copii, iar cooperarea lor cu părinţii este excelentă. De departe cel mai important aspect este că acolo copiii fericiţi şi le plac activităţile desfăşurate împreună cu profesorii.
În toate aspectele calitatea învăţării şi a predării ar atinge fără îndoială cerinţele şi standardele impuse în sistemul nostru educaţional din Finlanda. În opinia mea, Alexandra şi Yuppy Koti reprezintă un model care poate fi benefic dezvoltării calităţii şcolilor şi grădiniţelor din România. Este totodată un pas realist în direcţia abordării şi dorinţei mele personale de a realiza o „Revoluţie prietenoasă a educaţiei româneşti”. Îmi doresc din tot sufletul ca Alexandra şi susţinătorii ei dedicaţi să-şi păstreze nivelul de energie necesar în munca excelentă pe care o fac în beneficiul copiilor şi al familiilor.

 

Heli Saive – Profesor învățământ preșcolar în orașul Masku

73

 

Suzana Mocanu – Profesor învățământ preșcolar în orașul Masku

74

 

 

Dorești să te alături echipei noastre?

Yuppy Koti se află în continuă căutare de profesori, așadar primim aplicații pe întreg parcursul anului.

 

Profilul candidatului ideal:

– pasionat de domeniul în care s-a specializat (pedagogie, limbi străine)
– vorbitor de limba engleză (nivel minim B2)
– pregătit să urmeze o carieră didactică la nivel internațional
– bun comunicator și colaborator
– persoană pozitivă și orientată spre găsirea de soluții
– persoană creativă și capabilă să facă conexiuni interdisciplinare
Experiența reprezintă un avantaj (inclusiv în regim de voluntariat în domenii conexe).

 

Documente necesare:

1. CV complet cu fotografie recentă color
2. Scrisoare de motivație
3. Recomandări din partea angajatorilor recenți
Aplicațiile se pot trimite prin e-mail la adresa contact@yuppykoti.ro cu subiectul ALĂTURĂ-TE ECHIPEI.

 

Voluntariat

Yuppy Koti oferă posibilitatea tinerilor absolvenți sau studenților să lucreze într-un mediu excelent în care să-și pună în valoare ideile și cunoștințele. Selecția se realizează în funcție de următoarele criterii: motivație, pregătire (limbă engleză, cunoștințe de pedagogie) și deschidere față de nou. Programul de internship durează 8 săptămâni câte 4h/zi. Toți voluntarii primesc o fișă de evaluare și referințe din partea fondatoarei.
CV-urile se pot trimite prin e-mail la adresa contact@yuppykoti.ro cu subiectul VOLUNTARIAT.